vrijdag 19 oktober 2018

Verkiezingen in L6!


In het zesde leerjaar is er weer een verkiezing voor de kinderraad in Izegem.
Er zijn dit jaar 4 kandidaten, namelijk: Naïm Vroman, Tamin Vanmeenen, Agnes Van de Veire en Chaima Mejbri.
De kandidaten moesten een affiche maken van zichzelf en moesten zichzelf voorstellen in de klas om stemmen te ronselen.
Het was ook wel leuk om te stemmen.
Dat hebben we gisteren gedaan. Ik heb gestemd op ???
Dat gaan jullie wel horen bij de verkiezingen. Jullie gaan ook weten wie de meeste stemmen heeft .
Ik denk dat Naïm zal winnen, maar de uitslag is nog niet gekend.

Geschreven door Maxim Verhaeghe


20 opmerkingen:

  1. Dat de beste mogen winnen!

    Van Tamin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben benieuwd wie er gaat winnen!!!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook benieuwd naar wie er gaat winnen.

    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is waar tamin!Dat de beste mogen winnen. agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik twijfel tussen Naïm en Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer i had beter ook mee gedaan nu heb ik er echt zin in maar het is al voorbij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond dit super spannend voor de uitslag!! Maar ik wist echt niet op wie ik moest stemmen!!!!!! Maar ik vond jullie allemaal goede kandidaten en nog eens proficiat voor de winnaars! GROETJES HAILEY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was super leuk groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vond het spannend voor die mee deden groetjes elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De verkiezingen waren heel spannend
    Groetjes Houda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gewonnen maar het was wel spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het jamer dat ik niet gewonen heb maar ze verdienen te winen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik en naim hebben gewonnen was kei tof! Tamin en Chaima hebben het heel goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn mening is dat het niet uitmaakt of je wint maar dat je plezier hebt gemaakt en ervan hebt genoten. Maar het is natuurlijk wel leuk als je wint. Iedereen heeft het goed gedaan en proficiat voor de winnaars. :)
    Groetjes Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond het ook wel spannend want ik was benieuwd wie er ging winnen.En wie gewonnen is nogmaals profisiat👍👍👍👍👍grt Elen

    BeantwoordenVerwijderen