vrijdag 19 oktober 2018

Hoekenwerk in L6


Iedere vrijdag is er in het zesde leerjaar hoekenwerk.
In hoekenwerk hebben we telkens verschillende hoeken: de spelletjes-hoek, Franse-hoek, taal-hoek, reken-hoek,...
Onze hoeken worden verdeeld door 2 leerkrachten: meester Nicolas en juf Sippora.
Bij juf Sippora is het heel leuk en natuurlijk ook bij meester.
Meestal zijn de hoeken heel leuk, maar af en toe is het wat minder. We moeten natuurlijk iets bijleren in de hoeken.
Maar het zijn toch de 2 leukste lesuren van de dag.
Houda, Ina en Lisa


13 opmerkingen:

  1. ik vind hoekenwerk en M.V de 2 leukste lesuren van de week!!!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is slim dat jullie dat hebben gekozen want daar zit een beetje van alles in zit.

    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kei tofffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en soms zij er ook somige minder toffe hoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind bijna alle hoeken leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer van de minder leuke hoeken maar leuk van de super hoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. somige hoeken vind ik helemaal niet leuk en somige wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind de hoekenwerk les ook heel leuk groetjes elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoekenwerk is echt super leuk altijd in group nooit alleen van tibo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hoeken werk ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. morgen is hoekenwerk! joeppppppiiiieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoekenwerk is echt wel leuk en ook leerzaam.
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind soms de meeste hoeken niet echt leuk maar er zitten ook wel soms leuke hoeken bij👻👻👻👻

    BeantwoordenVerwijderen