vrijdag 19 oktober 2018

Leuk taalthema!


Taalnieuws uit L6!
We gaan wat uitleg geven over ons taalthema!
We hebben geleerd hoe je kan communiceren met mensen.
Het ging over: Helen Keller, het Esperanto, dat dieren ook praten en nog veel meer.
We werken in dit thema veel in groepjes. We hebben gebaren geleerd over de ganse wereld. Hoe je elkaar begroet, hoe je een koning begroet, hoe mensen dat doen op andere plaatsen,…
We hebben ook afkortingen geleerd. EHBO bijvoorbeeld!!!
We leerden ook hoe wij met elkaar moeten communiceren. Dit moesten we zeker doen in de puzzelhoek (zie foto).
Helaas is het thema bijna ten einde.

Tamin en Sarah


17 opmerkingen:

  1. Dit heb ik gemaakt!

    Van Tamin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat het thema bijna voorbij is , ik verheug me op het volgende thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Puzzelen was super leuk.��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het is echt een super tof taalthema!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij hebben de moeilijke in 1 keer gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die puzzels waren niet zo heel moeilijk maar wel die laatste die wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond van niet agnes

      Verwijderen
    2. het was een super leuke taal les groetjes elise

      Verwijderen
    3. Mega leuk taalt thema jammer dat het al voorbij is

      Verwijderen
  7. ja dat thema is super maar zoals Jani zegt ik verheug mij ook op het volgende thema( ;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja het was een heel leuk thema!
    Groetjes Houda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vond dat van helen keler best intresant om te weten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het Taalthema echt wel leuk.
    Jammer dat het Taalthema nu al voorbij is.
    Groetjes Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen