vrijdag 19 oktober 2018

Zinnen seinen!


Hallo, wij hebben een superleuke taalles gehad.
Het was zelfs op de speelplaats. Ons thema gaat over communiceren.
Wij hebben gecommuniceerd met vlaggen.
Mensen communiceren in een haven soms met vlaggen, dus wij deden dat na! Wij kregen 2 blaadjes met het vlaggenalfabet en we seinden zinnen naar elkaar. Het was super leuk!
We zaten in groepjes van 4 en we moesten elkaars armen ondersteunen omdat het wel lastig was. Het was super leuk!!!!

Elise en Kobe



13 opmerkingen:

  1. ik vond het ook heel erg leuk! ik zat samen met Ina,Houda en Agnes in een groepje!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook samen met Chaima.

    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. seinen was kei tof we hadden groepjes van vier. En een van de twee moesten met de gekleurde blaadjes werken en de andere moesten begrijpen wat de gekleurde blaadjes vertelden. soms kwamen een andere rare zinnen? Dat was grappig. agnes van de veire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom staat dit er 2 keer in .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het lijkt leuk als je het zegt.maar ik was ziek dat wal jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was gemakelijk maar je moest in spiegelbeeld staan aners lezen de andere kinderen het een ander leter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het was super tof ik zat in het groepje van kobe,tamin en jani groetjes elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wei heben het zelfde , ik vond het erg leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het seinen met vlaggen was wel leuk maar soms moeilijk om bepaalde letters te vinden.
    Groetjes Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat was super leuk om te doen maar wel lastig en zwaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De woorden warren pelpen wij gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen