vrijdag 14 oktober 2016

Thema 1 taal: Onze helden


Ergens in het midden van september hadden we een spreekbeurt over onze helden. We hadden één week de tijd om een eigen held te kiezen en die voor te stellen aan de klas. We moesten ook fotomateriaal meebrengen. Het moest niet iemand zijn die een heldendaad verricht heeft, maar het mocht ook familie of vrienden zijn. Ons idee was om bakstenen te tekenen en er een muur van te maken. Zo kregen we een muur waar al onze helden te zien zijn. We kozen ook een topheld. Iedereen moest stemmen voor de held die ze het beste vonden. De held met de meeste stemmen werd de topheld. Hieronder zien jullie foto’s van onze heldenmuur.

Dit is geschreven door: Nejla, Bogdan, Nour en Axelle.
 
 

10 opmerkingen:

  1. De tophelden zijn de minions!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ily heeft de minions! groetjes Nina.A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was wel tof dat we een spreeknbeurt moesten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zenuwachtig tijdens de spreekbeurt, maar het was leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het heel leuk maar ik was heel zenuwachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik dacht als ik zenuwachtig zou zijn,maar ik vond het leuk en ik wil het opnieuw proberen
    groetjes amine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet het maandag down en Julie zijn irritant ZO wij if helden dankje hoor oeps autocorrect

    BeantwoordenVerwijderen